Szelektív szigetek

Képeink

Kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Takarítsunk együtt a Gellért hegyen 2009. május 15-én!

2009.05.13. 09:25 :: Szeretem Budapestet

Meghívó sajtótájékoztatóra és közös takarításra 2009. május 15-én 

2009-ben ismét összefog a turisztikai szakma, a budapesti szállodák, valamint az idegenforgalmi iskolák annak érdekében, hogy Budapest utcái, parkjai tisztábbak, rendezettebbek legyenek. A  Budapest Marriott Szálloda és a Danubius Gellért Hotel által  2005-ben kezdeményezett és azóta minden év május 15-én megismételt társadalmi munkában aktív szerepet vállal a Szeretem Budapestet Mozgalom, a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Főkert Zrt., a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt., a Budapest Gyógyfürdői Zrt., az Ifotech Kft., a Market Építő Zrt. és a Tiszta Város Kft. is.

Az akció keretében az önkéntesek az Erzsébet híd, a Rudas Fürdő és a Gellért-hegy környékét hozzák rendbe, illetve falfirka-mentesítik.

A takarítási akciónapot megnyitó sajtótájékoztatóra ezúttal tisztelettel meghívjuk Önt!

Beszédet mond a takarítás megkezdése előtt:

Bojár Iván András
elnök, Szeretem Budapestet Mozgalom

Dr. Róna Iván
vezérigazgató, Magyar Turizmus Zrt.

Radóné Wirthmann Julianna
humánpolitikai vezető, Budapest Marriott Hotel

Időpont:  2009. május 15., péntek 9:30 óra

Helyszín: Erzsébet szobor Budapest (Erzsébet Híd budai hídfő)

Kérjük, hogy részvételi szándékát feltétlenül jelezze Woth Zsófiánál a 488-8748-as telefonszámon, vagy a pr@itthon.hu elektronikus címen.

Szeretettel várjuk!

 

Üdvözlettel,

Szeretem Budapestet Mozgalom       Magyar Turizmus Zrt.      Budapest Marriott Hotel

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretembudapestet.blog.hu/api/trackback/id/tr681118687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása